Merhaba arkadaşlar 24.haftalık hamileyim. Kontrol için doktora gittiğimde amniyotik sıvı seviyesinin yüksek olduğunu söyledi doktor. Bu yüzden şeker yüklemesi yaptırmami istedi. Testi yaptırdım ve şeker sınırda cıktı. Bu yüzden diyet yapmamı istedi.Boylelikle sıvı seviyesinin düşebileceğini söyledi. Benim gibi olan var mı acaba?