Cevriyeee bebeğin hareket ediyorsa bişey yoktur diye düşünüyorum zaten bir sıkıntı olsaydı kanama vs oldurdu muhtemelen belini incitmişsin ama birdaha öyle hareketler yapma derim bu sefer bişi olmaması bir dahakibe olmayacagı anlamına gelmıyo birde cok ayakta durmak da bel agrısı yapyo dikkat et kendine uzan dinlen