Merhaba ben de cok arastirdim besik olayini en sonunda aldik cok sukur. 60x120 ebatlarinda besigimiz. Alirken tekerlekli olmasina dikkat ettim cunku odadan odaya gecirmek istersem kolaylik olsun istedim. Yatagin kademeli olmasini istedim cunku yenidoganda yatagin daha ustte olmasi benim icin kolaylik olusturacakken cocuk buyudugunde yatagin en alt kademede olmasi o besigi oyun oarkina cevirebilir ve cocuk orada guvenli bir sekilde oynarken ben islerimi halledebilirim diye dusundum. Yine yatagin kondugu kisim genelde tahta oluyor ancak bizim aldigimizin demir, ileride on tarafini cikartip tekerlekleri de cikartip balkonda ya da cocuk odasinda sedir gibi kullanilabilir hatta bizi bile tasiyacagini soyledi demir oldugu icin. Bir diger mutlaka olmasini istedigim sey anne yani olmasiydi cunku uyurken kendi yatagim ile birlestirip ona rahatca ulasabilmeliyim diye dusundum. Bunun yaninda yatagi oneri ustune aldim. Uyku seti ise hem pike hem nevresim olabiliyor uyku setinde suslu olmasindan ziyade %100 pamuk olmasina dikkat edin derim. Bir de cibinlik yaptirdim tam oldu cok sukur 😊 uzun oldu ama ben de cok arastirdigim icin her detayi ankatmak istedim. Bir tek besigimiz sallanmiyor ama sallamanin bircok zarari oldugu soyleniyor zaten. Besigim son derece icime sindi cok sukur