Edizim06 arkadaşım da onu önermişti ama çatlayacaksan çatlıyorsun yine demişti 😅 nemli tutmak önemli ve bol su içmek..bebek yağı kullanıyorum en başından beri 30 haftalığım hiç çatlak yok inş olmaz da doktoruma sormuştum oda mustela,bebek yağı, kakao yağı ama organik olması lazım meme ucuna da sür yara çatlak olmasın diye demişti :)