Burda çok okudum Doğum hikayelerini ama kendiminkini yazmak içimi dökmek bana da nasip oldu🙏🏻 Bizim bebiş erken geleceğini hep önceden belli etmişti zaten. Pazar akşamı daha 32 deyken belime kasığıma vuran yatınca geçen Aralık’ları yarım saatte bir saatte sancım gelir oldu. Normalde özel sağlık sigortam vardı ama Doğum öncesi yatışları karşılamıyodu şehir hastanesine gittim orda denilenleri özeldeki doktoruma sonuçlarımı nstlerimi hep atıyordum ortak karar alınıyordu. Şehir hastanesindeki doktorlara göre hiç açığım yok, suyu yeterli!! Gebelik zehirlenmesi şüphesi ile yatışım yapıldı tansiyonlarım yükselmişti. Hapla indirmişlerdi. İki koca gün birşeyin yok yok derlerken birden yoğun bakıma aldılar nst de sancı gördük diye. Öyle kayda değer bi sancı değildi. Yoğun bakım doktoru bu sancıyla buraya mı yollanır bu hasta diye alay edercesine beni tekrar servise yolladı servis beni göndermek için elinden geleni yaptı... zaman kaybı yaşıyorum diye tartışıp imza atıp çıktım. (Tamamen sağlıkçı olmamın verdiği bilgim sağolsun kendimde iyi gitmeyen nörolojik bulgular,baş dönmesi yüzümde uyuşma gözlerde kararma farketmemişim dolayı). Çıkar çıkmaz tam tanısı konulsun diye Hacettepe acile gittim derdimi anlatınca ve tansiyonumu görünce zaten direk kadın Doğuma gönderdiler. Normalde Hacettepe takipli olduğu hastasına bakmaz. Oranın muayenesi sonucu nstde ağrım yok, bebeğin suyu bitmiş, sıkıntıda, açıklığım 2 cm olmuş patlamaya hazır bomba gibi nöbet geçirip ölmek üzereymiştim. Seni sezaryene alabilirim iki saat içinde bile dedi ama yenidoğan yoğunbakımdayer yok. Başka biyere gitmen iyi olur yoksa sen burda Bebek başka yerde yatar sıkıntı dedi hemen özeldeki doktorumu aradım hastaneye geç geliyorum dedi. Allahtan şehir hastanesi “ne gerek var doğumuna daha çok”dedikçe ciğer geliştirici ilacı yaptırmıştım. Özel hastaneme gittim onbeş dakika sonra sezeryane alındım. O ilk ağlamayı ıksırmayı duyduğum an dedim ki iyiki ciğer geliştiriciyi yaptım. Dua ettim okudum durdum çok çok ağladım bebeğimi yüzüme koydular 32+4 tü minicik eli kolu yüzüme dokundu minik minik ağladı yenidoğan yoğun bakıma götürüyorum annesi çok iyi korkma dediler🙏🏻 Sonra beni tamamen uyutup sezeryanimi bitirdiler.
Şuan bebişim küvezde, makineye bağlı değil oksijen veriliyor sadece sağıp götürüyorum şırıngayla veriyorlar ama benim savaşçım çok güçlü. Dua edin çabucak alabileyim minik faremi yanıma🙏🏻🙏🏻 Kıpır kıpır hareket ederken bi yandan kucağıma almamak için zor duruyorum bi yandan nasıl bakıcam diye çok korkuyorum. ama Allah güç kuvvet vericek inşallah biz bunu atlatıcaz 🙏🏻 Çok yazdım burda erken Doğum yapan anneler varmı 31-32 de durumları nasıl diye🙏🏻 Korkan kötü düşünen anneler korkmayın dua edin bol bol