Nuran7043 Hanımlar meraba. Hamileliği boyunca Kan sulandırıcı iğne vurulup normal doğum yapan var mı acaba?
EnginDenizim Nuran7043 canım arkadaşım kullandı 4 gün önce normal dogumla kızına kavustu. Bende en başından kullanıyorum claxen igne ve corasprin hap ama nasipse sezaryan olacak benim doğumum.
Nuran7043 Nefesim evet normal gebelik. 1 düşüğüm var. Genetik test yapıldı ve pıhtılaşma bozukluğu olduğu için kullanıyorum.
Nuran7043 EnginDenizim ayy çok sevindim. Çevremdeki herkes normal doğum yapamazsın diyor. Peki devlette mi doğum yaptı arkadaşınız özelde mi
Kbrbrfn Nuran7043 tabii ki de genetik bozukluğu olanlar da normal doğurabiliyor. 🙂 Bende ilkimi normal doğurdum şuan 2.gebeliğim ve 30+3 oldum şuan herşey normal Doğumda Allah'ın izniyle normal olacak
EnginDenizim Nuran7043 arkadasim devlette dogum yapti. Bende devlette yapicam inşaAllah.benim 6 dusugum oldu riskli gebelik diye sezaryan olacak ben kendimde istedim öyle olmasini canım
Rahmetidinle Ben de kullanıyorum en başından beri,31.haftada coraspini kestik,yalnızca iğne ile devam ediyoruz..doktoruma sordum,tabi ki normal yapabilirsin dedi ☺
Rahmetidinle Coraspini kesmeseydik normal Doğumda sorun yaşardık ama iğneden hiç bi problem olmaz dedi,son hafta 2 günde 1 e düşürecekmiş sanırım öyle bişey söyledi ama tam anlayamadım o kısmını açıkcası,o vakit gelince tekrar konuşcam
Busucan @Nuran7043#57595 Merhaba bende doktorumla bu konuyu konuştum. Sezeryan olursa bir gün öncesinden kesecegiz fakat normal nasıl olacagını sordum sancı olmaya başlayınca ya da suyun gelirse o günkü iğneni yapmycaksın dedi. En kötü ihtimal yapılsa bile kan kaybı biraz fazla oldugu için ekstra kan veriyolarmış başka da hic bir sıkıntı yok dedi 😊