cennet13 38+1 haftalık olduk, karnımda sürekli sertlik oluyo, ve affedersiniz büyük tuvaletim gelmiş gibi sürekli tuvalete gidiyorum...ve öyle oturup çıkıyorum, sol taraf bacağım çatı çok agrıyo yürüdüğüm zaman baya zorlanıyorum sizde de oluyor mu?😟😟😟
Sema12 cennet13 karnm asiri sert benmd cnmm sanirim dogum yaklastigi icinasiri sert bird bebegimn hareketleri azaldi hareket edinced asiri sert hssediorm cnmi acitio bazen daha net yani hareketleri daha keskn .. benmd cok is yapinca ayakta durunca cati agrim oluyor surekli wcye cikiorm we akintm asiri cogaldi adet agrilari gbi arada agrm oluyor bel agrimla beraber doktorum yat dnlen dogumuna cok az kaldi dedi
cennet13 Sema12 bu yazdıklarınızın hepsi bende oluyo... o zmn doğum yaklaştığı için 😣 yarın randevum var bakalım.. içimde sanki bu gece gidicekmişim gibi hastaneye 😫 korku var
Sema12 cennet13 37. Haftam btcek cnmm benmd 38. Haftama grcem nstd sancm cikmadi doktr muane ederken karnn cok sert 10 gun icind dogum yapabilirsn dedi bana
cennet13 Sema12 ben 36+6 haftalıkta kontrolüm vardı ama doktorum nst bağlanmamı istemedi, ama çatı muayenesi oldum
Sema12 cennet13 niye istemedi normald asiri sanci cikmadn alttan bakmiyolar ki tam tersini niye yapms anlamadm
Sema12 cennet13 benced istee sancini kntrol etsnler , ben ilk gebeligmd hc sancmi hssetmedm tesadf hastaneye kndim kntrole gttim nstye grdm asiri sancm cikti suyum gelene kdr ben sancimi hssetmedm belli olmaz yani