39.haftamdayım 9 aydır kafama gebeliğimle alakalı hiçbir şeyi takmadım ve çok şükür rahat da geçti. Son 10 gündür ağrılardan ve bebeğin pelvise yaptığı basıdan ötürü yürümelerim zorlaştı son 2 gündür de devamlı ağrım oldu ki bunlar gayet normal doğuma yaklaşıyorum bu yüzden takmıyorum 👍🏻 Demem o ki ne kadar çok kafanızı bir şeye odaklarsanız o kadar geçmez hamileliğiniz kızlar daha gebeliğin yarısındayken ağlayıp sızlarsanız nasıl geçecek diğer yarısı? Kafanızı güzel şeylere verin kendinizi başka şeylere motive edin devamlı yatarsanız ağrınız da çok olur unutmayın işleyen demir pas tutmaz 👍🏻