Kızlar merhaba 😊
Haziran ayında kalp atımının durması sonucu ilaçla düşük yaptım.
3 ay önce gittiğim doktor polikistik over ve yumurtalama tembelliğim olduğunu söyledi. Daha önce hamile kalmışsın yine kalırsın dedi. 2 ay adet olmadım.
Doktorumu değiştirdim. Pazartesi günü gittim. Muayene etti. Daha önceki doktorun polikistik over ve yumurta tembelliği tanısını sordum. Kilo alırsan evet dedi.
Kan vermemi istedi.
Glukoz (açlık) 103 yüksek
Homa testi değerlemdirme 3,7 yüksek çıktı.
Tarlusal ve inofolic combi verdi. Kilo vermemi istedi. 2 ay sonra 63 kiloyla gelmemi istedi.
Yaşadığım düşüğü kafama taktığım için stresten dolayı, stresten gecikme olabileceğini stresin hayatımda olmaması gerektiğini söyledi.
2 ay ovulasyon testini denedim.
Örneğin 30 Ekim'de adet oluyorum. Adetim bitince başlıyorum testlere 30 Kasım da adet olmuyorum. 1 hafta sonra yumurtalama görüyorum. Doktora gidiyorum tarlusal veriyor. Bir sonraki ay yine aynı. Doktora anlattığımda testlere devam etme şimdi. Adetini düzenleyelim. Yumurtlama takibi yapalım dedi. Aynı süreçleri yaşayan var mı?