Tsbganne Esme benim hamileliğimin başından beri var bu durum 😢 ama henüz bir kaçamak vs yapmadım inşallah yapmamda 🤭😄 doğduktan sonra yerim diye diye kendimi avutuyorum 🙏
Nurcan__ Esme kfc (başka markayla karıştırmıyorsam) kesimden dolayı helal değil diye biliyorum yemeni tavsiye etmem, bi araştır istersen
deletedmom2626 Esme valla çekince yiyorum. Allahtan Herşey diyorum bismillah çekip afiyetle yiyorum. Yoksa aklımdan çıkmıyor
doganBanu Esme İyi bir hamburgercide yiyebilirsiniz gerçekten et kullanılan burgerciler var ( mc donalds, burger kıngler dışında )
Hande34 Esme merhaba ayda 1-2 bem yiyorum canım , aşırı olmadğı sürece yiyebilirsin..youtube da dr.kağan kocatepe videolarını takip etmeni tavsiye ederim;)
Erenveannesi Ay yiyin gitsin ben hep yiyorum kilo dışında sıkıntı yok. Az daha kaliteli yerlerden yiyorum tek fark da o 😊