Artık bnde bu yolun sonuna gelenlerdenim galiba... ❤️ Cuma gübü alalım dedi doktorum 38. Haftadayım Bugün tam :) bebegimiz de masallah gelişimini tamamladı ve önde gittigi icin alalım dedi 🙈 tecrübeli anneler sizden destek istiyorum cok korkuyorum epidıral olucam belden hissediyor musunuz neler yasanıyor biraz morale ihtiyacım var galiba.... Nolur destek!!!!