Selam anneler ve anne adayları 😊 8 hafta 2 günlük hamileyim. Ama o kadar yoğun mide bulantım oluyor ki yemek yiyemiyorum, ilaç serum iğne hiç bir şey fayda etmez durumdayım şu an. Kolumu kaldıracak dermanım kalmıyor. Öyle ki yemesem bile mide suyu kusuyorum günde 3 4 kez. Aşırı öğürmelerim oluyor, bu güne kadar 9 kilo vermişim. Doktor bunlar zararsız şeyler normal diyor ama bu kadarı da normal mi bilemedim. İnsan ister istemez evhamlanıyor. Benim mide bulantıma çaresi fikri olan var mı?