Selam kızlar 36+5 olduk bugün. Akşama kadar hiç bişeyim yoktu. 1 saat önce biraz uyumuşum bi anda karnimda bir agriyla uyandım. Tuvalet çıktım ama sanki kabiz gibi yani tam kabizda degil ama zorla çıktım biraz. Sonra baya agrım oldu karnimda midem bulandi falan soda içtim biraz rahatladim. Ananem okudu falan. Şimdi tekrardan bi tuvalete girdim ishal olmuşum. Doğum sancısı boyle birsey mi? Dogum habercisi falan.