Eliftuba bende yakacıkta ikamet ediyorum. O hastaneye gitmiyorum ama giden tanıdıklarım var genel olarak Dr ları iyiymiş ama Doğum zamanı o an kim nöbetçi ise o Doğumunuzu yaptırıyormuş ve yeni doğan yoğun bakım ünitesi yok Allah korusun aksi bir durumda siz orada kalıyorsunuz bebeği başka bir yere gönderiyorlar ambulans ile. Bu yüzden biraz sıkıntı bence. Ama genel anlamda kötü birşey duymadım tabi memnuniyet kişiden kişiye göre değişir çok kalabalık bir hastane gerçekten