Gizem3410 Siz hangi meyve oldunuz kızlar nasıl gidiyor bu haftalarda hamilelıklerniz şeker yüklemesi ve kan uyuşmazlığı iğnesini yaptıran varmı
Gizem3410 Rumeysa_denizz bende yarin 50 mg şeker yüklemesi yaptıracağım 140 sınırını geçersem 75 yada 100 mg uygulayacağnı söyledi doktorum sizin nasıl çıktı acaba sonucunuz
Gizem3410 1dem ben yarin 50 mg yükleme yaptıracağım eğer sınırı geçersem 75 yada 100 mg yapılacakmış doktorum şeker yüklemesinin önemli olduğunu söyledi bence yaptırmalisin 😊
1dem Gizem3410 yani bir yandan bebeği düşünüyorum sonra bişey çıkarsa diye. Büyük ihtimalle yaptırırım 😍