Kızlar önce grip oldum öksürüge tutuldum... Önceden astım vardı ama yenmiştim..tekrar etmiş.. Doktor dedim bronşit astım olmuşsun. Rolastym Aerosol (hava spreyi) yazdı onu kullanıyorum bide Antibiyotik Croxilex yazdı... Sizce bi zararı varmı...🙁 22+2 oldum bu arada..