inci_6007 Kizlar 35.5 im 10 gündür çok fazla iştah artması var yemeğe değil ama tatlıya karbonhidrat a özellikle 52 le hamile kaldım şuan 63 um bu gidişle bir ayda 70 olucam😁sizin istahlar nasıl bu haftalarda geçen ay falan böyle değildim
Elifboztug inci_6007 benimde öyle ama 35 haftam şeker oldugu icin 5aydır diyet ve insülin 😏 doğsamda yasak yemeklerden yesem diye sabrediyorm 😄 hamur isini özledim ya 😑
Guguk inci_6007 bende 35 in içindeyim ne yazık ki iştah kaçması ve hafif bulantı var. Sağlık sorunun yoksa aşırıya kaçmadan ye gitsin normal doğumuna engel olmayacak şekilde
Fasulyeninannesiii inci_6007 canim biz 36+3 olduk bugun hemen hemen 15 gundur asiri istahim acildi bende kendime engel olamıyorum sürekli biseyler atistiriyorum 😄 sifa olsun bebegime
inci_6007 Elifboztug bendede insülin direnci var şeker gibi bişey ama düşük şeker aman yiyim gene eskisine dönerim diyorum sonra 34 beden pantolonlarim aklıma geliyor ya onlara giremezsem diyorum 😂
Elifboztug inci_6007 doktorum emzirmeye baslayinca 500 kalori yakican diye teselli ediyo dayanmaya calisiyorum ama cok zor bee 😅😅 benim yüksek yıllardır var aldirmazdim ama bebegim icin mecburen katlaniyorum 😏
inci_6007 Guguk benim geçen haftalarda iştahsızlık vardı şimdi tam tersi inşallah senin de açılmaz gereksiz şeyler çekiyor insanın cani
inci_6007 Elifboztug gebelik şekeri açlık şekerinin yüksek olması mı kuzum yoksa yemek yedikten sonra şekerin yüksek olması mı mesela acıkınca elin titriyor mu çarpıntı halsizlik okuyir mu
inci_6007 Fasulyeninannesiii bı de saçma sapan şeyler demi gidip yoğurt yemiyorum ton balığı açmıyorum 😁😁abur cubur gibi şekerim düşüp duruyor
Guguk inci_6007 sağlıkla doğsunlar da bakalım neler de çekse canımız ben sıkıyorum sağlıksız şeyleri yememek için ☺️
Elifboztug inci_6007 eskiden oluyordu simdi cok ac kalmamaya calisiyorum 2saatte bir yiyorum az az yemek ara öğün olarak
inci_6007 Anneadayimrv titreme ve carpintiyka beraber geliyor bı de bende o kadar çok alamadim kilo bundan sonra alcam galiba 🤣