Deletedmom47 Kizlar cok endiseliyim. 45 kiloyla hamile kaldim suan 13. hafta icerisindeyim bir haftada iki kilo verdim. Istahim hic yok. Birsey olucak diye korkuyorum. Ne yapmaliyim ? Basina boyle birsey gelen var mi ? 😔
Tekmen18 Deletedmom47 mrb bende 11 haftalığım 2 kilo verdim almadım Henüz. Bence endişe edecek bir durum yok. Doktorum ilk 4 ay bir şey yiyemesen de bebeğe hiç bir şey olmaz dedi. Örnek gösterecek olursak sürekli bulantı yaşayıp hiç bir şey yiyemeyen annelerin Allahın izniyle sağlıklı bebisleri oluyor 😊
Halise Deletedmom47 aynn ilk aylarda oluyo boyle 3 ayi bi atlat doktorun cok kilo aliyon bile diyecek sana emin ol😊 bn 20. Haftadayim daha yeni kilo almaya basladim bebegin saglikli kilo su da normal ilerliyosa gerisi bos az az da olsa faydali seylerden yemeye çalış bn dogru durust bi ogun bile yiyemiyodum kilom sabit kaldi ilk 3 ay 5. Aydayim 51 hamile kaldm 56 yim su an streslik bidurum yok merak etme 3 ay bi bitsin geciyo hepsi
Acrbaby Deletedmom47 been 🙋♀️ 15 haftamızı bitirdik 5 kilo verdim iştahsızlık ve bulantılardan 😷 ama geçiyor merak etmeyin 😊 henüz kilo alamadım ama zaten bebek 500 gr bile değilken 5-10 kilo almakta son aylar için çok sıkıntılı 😐
Deletedmom47 Tekmen18 Icimi rahatlattiniz valla cok tesekkur ederim 😊 Doktorum 3 ana yemek dedi gunde ama ben 1 i zor yiyebiliyorum. Onun disinda meyve sut kuru yemisle duruyorum.
Damla6606 Ben 14+3 oldum 6 kilo verdim iştah sıfır resmen yiyemiyorum napcam bilmiyorumda ama sonradan geçiceni söylüyolar hayırlısı olsun 😊
Damla6606 Tekmen18 yok canım malesef ögrenemedim henüz yurtdışında 16. Haftadan önce ögrenen yokmuş diye duydum öylede olcak galiba