Kızlar 40+5 teyim bebek kanala girmiş pazartesi 2 cm acıklık vardı sancın gelirse gel dedi ama bende ne sancı var ne suyum geldi yarın sabah yatış yapacagım acılma artmışmıdır hic birsey hissetmiyorum suni alıcam sanırım ama sezeryana dönmekten korkuyorum