Damla2557 Kızlar merhaba.17 haftalık gebeyim. 2'li taramam temi çıktı çok şükür 3'lü taramam da açık spina bfida değerim yüksek sınıra yakın çıktı.başına böyle bir şey gelen var mı? Sağlıklı soğuk yapan?
bilaloguzunannesi Damla2557 bende 17+1 haftalığım bu cuma yapılacak 3 li test doktorunuz açıklama yapmadi mi
Damla2557 bilaloguzunannesi yarın kontrolüm var. Kan değerim yüksek çıkmış amniyo sentez önerdiler hastaneden.
Damla2557 bilaloguzunannesi hem ultrason yapacaklar eğer rultrasonda da risk görürlerse sıvı alacaklar