cigdemk1980 Merhaba herkese; iki gün önce şeker yüklemesi yapıldı. Malesef gebelik şekeri çıktı sonuçlarım 90, 182,173 şeklinde..çok moralim bozuldu ciddi riskleri olduğu söyleniyor; diyetisyene ve endokrinolojiye yönlendirdi doktorum. Varmı benzer durumda olan nasıl bir yol izleyeceğim şimdi bilemiyorum:(((
Turkolog cigdemk1980 bende de gebelik şekeri çıktı ben yükleme yaptırmadım kendim 1 hafta takip ederek tespit ettik tokluk 250 açlık 180 idi. Diyete başladım düzeldi her şey yolunda çok şükür sıkıntı etmeyin diyet yapınca düzeliyor.
Ceydasinanservan cigdemk1980 canını sıkma diyetle yoluna giriyor şeker.. ekmek patates ve pirinç ve meyve tüketimine dikkat et
Ketenprenses_4747 cigdemk1980 benimde cıktı diyetisyene yönlendirdi doktorum ama listeye uymadım cünkü aç kalıyordum sadece şekeri pilavi ekmeği kestim.
cigdemk1980 Turkolog çok teşekkürler; inşallah insülin falan başla demezler :( diyet dışında şeker takibini kendiniz mi yapıyosunuz peki?
Buse62 Turkolog bende yükleme yaptırmadım siz takibi nasıl yaptınız evde şeker ölçüm cihazı alıcam bende
Turkolog Buse62 şeker ölçüm cihazı ile her sabah ağzına bir şey almadan açlık şekerinizi ölçüp ağzınıza ilk lokmayı attıktan tam 1 saat sonra tokluk şekerinizi ölçüyorsunuz. Açlık şekeri her sabah ölçülüyor ama tokluk şekeri 1. Gün sabah kahvaltı sonrası 2. Gün öğle yemeği sonrası 3. Gün akşam yemeği sonrası şeklinde olarak her günün farklı öğününde ölçülüyor. Bunu rapor şeklinde yazıp doktoruma atıyordum.
Ruhsuz Benim 10.haftadan beri var beyaz ekmek, hamur işi, tatlılar, pirinç pilavı, makarna, unlu çorba, üzüm, muz, incir bunlardan uzak durman yeterli 1 hafta açlık tokluğa baktırdım iyi çıktı sevindim açlık 82 tokluk 87,5 çıktı
cigdemk1980 Ruhsuz Ben de bugün itibariyle diyete başladım; inşallah istikrarla sürdürürüm. Bi taraftanda şeker ölçümlerimi yapmaya başladım tabi ; ilk gün açlık 78 tokluk 109 çıktı; nasıl sence?
Kbrbydk Benimki de diyetle düşmedi malesef. İnsuline başladık. Günde bir defa yapıyordum açlık şekeri düzene girdi ama tokluk hala yüksek onun için de günde iki kez yapicam. Malesef şeker biraz başa bela oluyor. Bebek için çok çok önemli o yüzden korkuyorum. Anne karnında ölme riski cok, erken doğum riski,dogunca şeker komasina girme veya sekeri aniden düşünce ölebilme ihtimali çok yüksekmis. Surda iki ay sabredecez artık.
melolevo İnsülin kullanıyorum . Korkacak bişey yok. Yediklerinize dikkat edin.. oluyor maalesef hamilelikte böyle şeyler 🤷🏻♀️