DilekH Mucizem_21 instgramda takip ettiğim bazı doktorlar iğneyle uyuşturup kesi atıyor bazıları da zaten ağrı çekiyor diye maalesef hiç özenmiyor. Nefes egzersizlerini deneyebilirsin . Genel de izlediğim kadarıyla nefes kontrolü yapanların kesileri olmuyor tabiki bebeğin kilosu Baş çevresi vs. De büyük etken
hunilimom Mucizem_21 hayır atılmıyor bebegin gelişimi baş çevresi pozisyonu felan bunlar önemli benim kızım elleri açık doğdu mesele dikisim var ama öyle.olmasaymis hiç olmicakmis
melisnisan Mucizem_21 hayır atılmıyor dayanacağım dersen bebeğin de çok büyük değilse epizyosuz doğurursun bence
Dilber63 Ben 12gun once yaptım canm 2cı dogumum bu hıc kesı atılmadı yırtılmada olmadı ılk dogumumda 8 dıkısım vardı kesı atılmıstı onda acılmamda gec olmustu bunu 2saate dogurdum sunı sancı ıle tam acılmayla🥰🥰❤️ Doktorum saolsun
NERDOGDU Perine masajı ve kagel egzersizi yaparak dikiş atılma ihtimalini düşünebilirsiniz. Tabi bunları 36-37 haftalardan sonra yapılması uygun. Nasıl yapıldığını internetden araştırabilir yada doktorunuza sorabilirsiniz.