Bbssrr Merhabalar . Nasılsınız. Ben 14 oldum ama hala çok iştahım yok . bazen aklıma gelmese yemeği bile unutuyorum. Mide bulantı sorunum yok bu arada . Hiç kilo almadım hatta bir kilo vermişim. Vitamin ve demir kullaniyorum🤭
Gull2110 Bbssrr bizde 14+4 uz bugun 12 ye kadar agzima bir yudum bile su almamistim gunlerim boyle geciyor istahsizlik bendede cok var suyu inanilmaz azalttim dun demir ilacimi icmeyide unuttum bilmiyorum ya nasil olur 😣 insallah bebegim iyidir
Ecrinbzkrt Bbssrr Merhaba! Bızde 14-4haftalıgız cok sukur rabbıme valla hıc sıkıntı yasamadım bu zamana kadar aksine iştahım acıldı bızde D vıtamını damla kullanıyordum gecen doktorum kan ılacı verdı fakat bana dokundu ıshal falan yaptı siZler acmı tokmu içiyorsunuz
Nevink Bbssrr bende 14+2 gunlugum istah benimde yok mide bulantim devam ediyor ozellikle bugun cok rahatszm midem bulaniyor agzimda acilik var 😐
Bbssrr Ecrinbzkrt canım ben tok içiyorum ama ben de mide sorunu hiç olmadı baştan beri bazen unutuyorum açken de iciyorum
Ecrinbzkrt Bbssrr anladım cnm bakayım duzeldıkten sonra tok ıcıcem bende doktorum öle dedı yıne yaparsa kesıcem
Nevink Bbssrr canim denemedgm bir sey kalmadi inan onceki haftalarda hicbsy yemezdim simdi yogurt muz ayva fln deniyorum sadece ayva kisa sureli iyi geliyor onun haricinde nee yesem yutar yutmaz agzim aci oluyor ins bes aydan sonra gecerde rahat bi hamilelk gecrrm