civcivimmm şükür canım 30. Hafta gibi artık kanama bitti tamamen plesanta hafif de olsa yukarı çıktı😇 35+4 deyiz 😇 doktorlar neler neler söylediler zaten bebek yaşasa da sağlıklı olmaz senin hayatın tehlikede onu kurtaramayız sen kendine odaklan duygusal bakma. E mecburen her şeye hazırlıyorlar insanları. Ama RABBİM bağışlarsa her şeyi atlatıyorsun. Son haftalar artık nasip olursa RABBİM nasip ederse bekliyoruz sağlıkla. Darısı başına RABBİM evlatlarımızı bize bizi onlara bağışlasın😇 geçmiş gitmiş olsun bi daha kanama şu bu yaşama dilerim😇 en güzel zamanların hamilelik bol bol tadını çıkar çok sev eşini kendini bebeğini sinir yapma sıkıntı yapma sağlıkla kavuş bebişine. Bi daha da böyle korkutmasın seni yaramaz iNŞALLAH😇