Kızlar merhaba.Benim son adetim 29 kasım.3 aydır dyufaston kullanıyorum adetin 15 gününden 25 gününe kadar ve adetlerim 2 gün gecikmeyle mutlaka olur.4 gün önce spor yapmıştım evde,belim bütün kaslarm ağrıyordu,ama kas ağrılarm gitmiş,bel ağrım bugün başlamış yeniden,adette olmadım,hiçbir belirti yok adet olacağıma.Test yapmaya korkuyorum,2 gün önce yaptım tek çizgi çıktı,bel ağrısı bir belirti ola bilir mi acaba?