Harvicell Merhaba 17 haftalık hamileyim vakinada ağrı sızı var ve alt karında da arada oluyor sizde yaşadınız mı . Birde rahim ağzı uzunluğumu bilmiyorum doktor ölçüm yapıyor mu yapmıyor mu fikrim yok bende hiç sormadım onunla ilgili olabilir mi 🤷🏻♀️
bilaloguzunannesi Harvicell yaa aynısını bugün bende yaşıyorum acaba doktora mi gitsem diyorum 17+1 haftalığım bel ağrısı da var
Havvaa25 bilaloguzunannesi Harvicell bu drurum gayt norml cmm kasık agrısı bel agrısı herkezde oluyor
Yrnkrm Harvicell bendede var 17+4olduk dün doktoruma söyledim magvital diye bi magnezyum başladı. Muz ye ve günde 2 adet asiti kaçmış maden suyu iç dedi
bilaloguzunannesi Havvaa25 anladım çok teşekkür ederim cuma günü kontrolumuz var 3 li testte yapılacak o zaman da sorarım
Havvaa25 bilaloguzunannesi bu testlerı ndn yaptrıyosnx 2 li test yeterlı oluyodr yanılma paylaro ck yuksekmıs bosuna pıskolojınıxj bozuyosnz
bilaloguzunannesi Havvaa25 ikili test cok güzel geldi doktorumuz öneriyor bizde yaptırıyoruz eşimde yaptırma taraftarı hatta doğumdan sonra yapılan bazı aşılar varmış devlet karşılamıyormus onları da yaptıricaz
Harvicell bilaloguzunannesi bende yaptırdım 3 lü ama sadece AFP baktırdı doktorum ikilide bakılanlara baktırmadı riskli çıkabiliyor ikili gayet güzel dedi
NisaMomy Harvicell bende 17+3 oldum bendede bel ağrısı oluyor bazen vajinadada böyle atma gibi bi agrı oluyo geçiyo kasıklarım zaten her zaman aralıklı ağrıyo 😊
Ask_H Harvicell cnm üşüttiysen o ağrı oluyor rahim büyüdükçe o ağrı oluyor bir çok sebebi var bunun illa kötü düşünme benim de ağrım oluyor o haftalarda daha sık ağrırdı