Zelihafirat Benim gibi 10 haftalık hamile olan bayanlar ne durumdasınız bebeğinizi hissediyor musunuz Artık ... benim iştahsızlığım tam gaz devam ediyor 🙃
Misssimsek Zelihafirat sabahları biraz bulantım oluyor kahvaltıdan sonra geçiyor. Aciktikca bulantı hissediyorum acayip istahliyim ben saat başı acikiyirum arada belim ağrıyor. Göbeğimde hafiften çıkmaya başladı ama bu haftalarda bebek hissedilmez sanirim
Burcugaz Kişiden kişiye değişir bacım bi arkadaş 20 haftadan sonra hissedersin demiş ben 18. Haftada hissettim değişiyo o kişiden kişiye vücut yapına göre felan göbekte aynı şekilde
Ceydaackgz Bende de tam tersi hiç yemeden vakit geçirebilirim. Gördüğüm herşeyden tiksinti geliyor ama kusma yok çok şükür. Hissetmek için çok erken. Ama cinsiyeti öğrenmek için çıldırıyorum zaman çok hızlı geçsin istiyorum 🤗