Misozturk 14 haftalık hamileyim ve 20lik dişim şişti kulağımada ağrı yapıyor. İlk haftalarda da iltihap yapmıştı kendiliğinden 2 hafta sonra geçmişti.. Şuan ağrıda var ne yapmalıyım dişini çektirenler varmı kızlar? Şuan sadece gargara yapıyorum 😔😫
Deniz2961 Misozturk cnm doktrnla jonus disciye yonlendrsn seni 14 20 hftlr arasnda ds cekmi ypiluyr diye bliyrm
Melegimveben Misozturk ilk 3 ay ve son 3 ay yapılmıyor canım sen ortadaki 3 aydasın doktor izniyle diş çekimi yapılabilir onun haricinde hiç bir dişçi çekmez
Misozturk Deniz2961 Melegimveben cok tesekkurler bır ıkı gun dayanabılırsem dayanıcam sonra doktor artık😷
Melegimveben Misozturk çok geçmiş olsun kuzum doğumdan sonraya kalırsa çektir kurtul ben hamilelikten 4-5 ay önce çektirdim hepsini kurtuldum çok şükür 🙏🏻