Arkadaslar dogumların böyle günlernin geçmesinin sebebini biliyor musunuz bilimsel olarak bi acıklaması var mıdır. Günüm doldu hala hicbir belirt yok yani bicok arkadasım 41 i geçince sezeryana alındı ya da suni verildi ve cok zor dogumlar gerçekleşti bunlar insanı endişlendiryor