Aso1212 ben özel doktora gidiyorum, benden de belli testler istedi ama dedi ki, sağlık ocağında yaptır, zaten onlarda isteyecek bu testleri( haber vermek zorundaymışız saglık ocagına) bende kanı orda verdim. 2. Günü internetten aldım sonuclarımı. İdrar istemiş bide onu yapmadılar onuda bir tıp merkezinde 10 tl ye yaptırdım. Gerek yok özelde yaptırmanıza. Ki bende özele giderdim yaptırmak için iyi ki doktorum yönlendirdi.