Nur50 canım iki gün önce aldım n11 dan orjinal ürün geldi. Son kullanma tarihi de geçmemiş. 30 puan da kazandım lierac sitesinden. Hem zaten 1 ayda bitiyor benim 200 ml. 170 e almıştım eczaneden büyük fark var fiyat olarak. Günde bir kez lierac bir kez de doğal yağ karışımı sürüyorum. Ama ender saraç 'ın yağ karışımı harika geldi kaşıntı filan sıfıra indi ve sürekli nemli 😉 onu da öneririm.