Hamile kaldıgımda eşim askerde idi. Bedelli 20 gün yoktu. Snra geldiği gün daha bsey yapmadan akşamına kanamam başladı düşük riskiyle hastanede yattım iki gün dr um yasakladı direk ilişkiyi. Bebegin eşi aşagıda oldugu için ufak harekette kanaman olır dedi yatmamı söledi. 22 . Haftadayım suan. Riskim geceli oldu baya 18 de falan bitmişti. Ama ilişki için dr bsey sölemedi bnde sormadım. Bikaç kere denedik ben hic istemiyorum vajinam tamamen kapanmıs gibi canım yanıyor eşimde bnde üzülüyorum. Haftada hatta iki haftada bir yapıyorsak oda öyle yani. Napacagımı bilemedim. 🙇