Seher6161 23 haftalık hamileyim ayrıntılı ultrasonda bebeğimin kalbinde ve aort damarında sorun çıktı yaşamaz dediler gebeliği sonlandırmam gerektiğini söledir sonlandırmadım ilerde ne olacak bilmiyorum böyle sorunla karşılaştınız mı?
Misssimsek Seher6161 allah büyük canım rabbim nelere kadir sen bol bol dua et bende senin icin dua edicem. Bebeğine kendi elinle kiymaktansa bekle bakalım hayat ne gösterecek nice yaşamaz denilen bebekler yaşıyor neden seninki de onlardan biri olmasın. Rabbim yavrunu sana bağışlasın inşallah ❤
Iimran Seher6161 başka detaylıya daha görün olmazsa kan pompalanmazsa bebek zaten nasıl hayatta kalsın canım sonlandırılmazsa içerde olan olur zaten ama tek bi doktorla kalma bikaç doktora daha görün çok geçmiş olsun
Serpilsaltikalp Seher6161 çok geçmiş olsun. Bir bilgim yok. Birkaç doktora daha gidin. Perinatolojiye gitmenizi tavsiye ederim.
Scorpion Aort kapağındaki sorun neymiş canım. 16 haftalık hamileyim. Aort kapağı kan pompalamakla yükümlü bir kapak. Vücut için işlevi yüksek. Başka bir doktora gidip kesin sonuç al. Çok büyük geçmiş olsun 🙏🏻😔
Seher6161 Misssimsek dualarım onunla zaten..evet bekliyoruz inşallah Allah yavrumu bana sağlıklı verir😔
Seher6161 Iimran gittik onlarda aynısını sölediler istanbulda siyami hersek'e gönderdiler bizi doğum için
Asiyenur_46 Rabbim acil şifa versin canım arkadaşıma da bu tarz bisey dediler bebek doğduktan 3 ay sonra ameliyat oldi şuan gayet iyi çok şükür 4 yaşında