Kızlar daha hamile değilim ama ilk gebeligim bu yüzden sonlandı tekrar yaşamamak için tecrübelerinizi yazar mısınız iğnenin dozunu neye göre veriyor doktor kimisi hem igene hem corapirin kullanıyor benim biri PAI 4G/4/ diğeri de MTHFR A1298C HETEROZIGOT diğerleri normal doktor PAI sonucunun önemli olduğunu söyledi yardımcı olabilecek var mı aranızda