Rumeysa__ ben de 15 gün önce Doğum yaptım sezaryenle çünkü kızım dönmedi son haftaya kadar bekledik maalesef yeri dar olduğundan dönmedi mecburen ameliyat oldum..ilk doğumum normaldi çok üzgün şekilde ameliyata girdim ve sonrasında çook çektim ameliyat olmak berbat birşey