berfnkya Alışverişe çıkalım dedim, bir iki yere baktık ve tüm enerjim bitti. Markete gittik, geldik, hala poşetler yerde duruyor kaldırmadım. Çamaşır asmıştım, toplayamadım. Hep böyle, her şey ite kaka gidiyor resmen 🤦🏻♀️ Çok severdim temizlik yapmayı ama elim, kolum kalkmıyor çoğu zaman.