omerinannesi01 Annemmm2 canim gunun kararini sen degilde dr vermesi daha dogru bence cocugun kilo vs gelismine gore tarih verilir bana kalsa biran once dogurmak isterdim.cunku artik gercekten cok zorlaniyorum ilk ccugumda cok rahattim bunda cok agir geciyor
Annemmm2 omerinannesi01 cocugun gelişimi haftasında uyumlu dedi 38 dolunca alabilirim dedi 10 ocak da 38 haftalık oluyor en son günün de 18ine kadar bekleyebiliriz dedi istediğin tarih varsa bu hafta içirilerinde yapalım dedi bende bu gidişimde konusup ona göre karar verelim diyorum
Iimran Siraccc karnım sertleşiyo bu aralar çokça ama alt tarafım falan hiç baskı ağrı yok canım evet ilk gebeliğim nstye girdim sancı çıkmadı
Sibel1991 Sulebrk 39+2 olduk bekliyorum bakalım hiç bir belirti de yok ne zaman gelecek çok merak ediyorum 🙈🤭
Syst333 Sulebrk çantamız hazır ağrı sancı yok arada bir geliyor gidiyor 3 gün kaldı günümüzün dolmasına ama doktora göre 41. Haftaya kadar beklicez galiba
Nuraslanklc Tazeanne0134 nefes alıp vermede falan rahatlama varmı şu an karnın aşağı inmesi mevzusu yani farkettin mi kendinde 😀
Tazeanne0134 Nuraslanklc benim karnım hep aşağıdaydı ama biraz daha indi diye düşünüyorum başı yerleşmiş doğum kanalına ama bakalım
Tazeanne0134 Nuraslanklc canım sana şöyle anlatayım bebek doğum kanalına yerleşince bulunduğu yerden biraz daha aşağıya yani vajinana baskı yapmaya başlar yani yürürken olsun oturup kalkarken tuvaletini yaparken vs baskı hissedersin ve bunu hem ultrasonda hem de usg de görür ve anlar doktorun benim de doktorum dedi ki bebek doğum kanalına yerleşmiş bundan sonra her an bekle dedi bakalım ne zaman gelecek paşam kaç haftalık hamilesin ben 37+5 haftalık hamileyim bugünle beraber son 16 günüm kaldı
Nuraslanklc Tazeanne0134 bende bugün tam 37 haftalığım 21 gün görünüyor uygulamada doktor da 37 den sonra olur o o zaman takip edeceğiz kanala inmesi dedi
Tazeanne0134 Nuraslanklc hayırla sağlıkla olsunda tek kuzum inan gerisi hikaye kimseye kulak asma dünyanın en güzel en özel zamanlarını yaşıyoruz
Gulsumaydgn 37 haftalık hamileyim ara ara adet ağrısı gibi bir ağrı var ishal durumu da alttaki ağrıdan oturamıyorum bacaklarımı dahi kapatamıyorum çatı muanesi olmadım daha nst de sancı çıkmadım cuma rendavum var bakalım ve doyamıyorum 🤷
nagolinda Sulebrk 38+3 oldum ben de. Bebek dönmediği için Pazartesi NST sonucuna göre gün verecek. Üşütmüşüm. Nezle öksürük kusma ateş durdu durdu son günler beni buldu. 5 gün oldu hala düzelemedim. Hamileliğim bu ana kadar sorunsuzdu ama son 10 gün artık dayanılmaz oldu. Bir an önce doğsun istiyorum.
Mineebd Sulebrk bende yarın sabah 10’da sezeryana gireceğim Allah’ın izniyle 😍❤️ Bu akşam gittik Hastane odamızı süsledik.. Heycanla sabahı bekliyoruz. 38+1’de sezeryan olmş olacağım bende
Esrayagixemir1604_ Mineebd rabbim hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bizde 8 Ocak da kavuşuyoruz oglusumla inşallah 🥰