Sulebrk Evet hanımlar ocak ayına girdik doktorum bana en fazla 1 haftan var dedi 38+1 deyim oğlum olcak inşallah🙈vücut ağrılarım çok arttı hastane çantam falan herşeyim hazır oğlumu bekliyorum sadece sizde durumlar nedir
Iimran Sulebrk benim hiç daha bi belirtim yok ya çantamızı hazırladık herşey tamam yalancı sancılar bile olmadı 38iz
Meltemkskn Sulebrk son günler geçmiyor canım bende artık dogurup bebeğimi kucağıma almak istiyorum agda konusunda kararsız kaldım tarih belli olmadığı için ne zaman agda yapsam bilmiyorum
Siraccc Iimran kasılmaların veya alt kısımda falanda mı hiç ağrın olmuyor ilkse eğer ondan hissetmiyorsundur
Sulebrk Iimran bende ara ara sancı oluyor ama devamlı değil doktorum zaten 40 beklemezsin kesinlikle dedi
Siraccc Bende bekliyorum bakalım benim ki ne zaman gelecek 36 +5 ama benim üçüncü gebelik olunca daha erken gelir diye bekliyorum 40 haftaları göremeyiz gibi zaten kasilmalardan bunaldim doguruyum artık
Iimran Siraccc karnım sertleşiyo bu aralar çokça ama alt tarafım falan hiç baskı ağrı yok canım evet ilk gebeliğim nstye girdim sancı çıkmadı
Annemmm2 Sulebrk bende agda konusunda kararsızım 36+4 üm 38 de sezeryan olacağım 2. Gebeliğm ama nezaman aldırsam diye düşünüyorum
Iimran Sulebrk benimkide 40 ı beklemeyiz dedi 39 da gelir diyoda hiç öyle durmuyo anlayamadım zaten yaklaştıkça korkmaya başladım doğumdan
Lindam Iimran Sulebrk Sema1994 Valla kızlar 40 haftamız doldu . 38’den beri ha geldi ha gelcek diyoruz ama Yok. Mecburi sezeryan olmakzorunda kalabilirim. Sezeryan hiç istemiyorum 😕
Sulebrk Kuboos_00 yaptır ağdanı çıkmaz o zamana . Doktorum bana 2 haftadır alttan bakıyor ağdaya gidemedim o yüzden
Sulebrk Iimran ben sakin olmaya çalışıyorum doktorum rahatlatıyor beni kolay bi doğum olur çok rahatsın esneksin dedi
Iimran Sulebrk bende gebelik eğitimi aldım hamileliğim boyunca normal doğum istedim her zaman ne biliyim insan yine de düşününce korkuyo bide ilk yapabilirmiyim edebilirmiyim ıkınmaları bile gördük derslerde bilinçlendik ama iş oraya gelince 😔 hayırlı bi şekilde doğururuz inşallah hepimiz
Deletedmom6 Sulebrk 37+2 yiz herşey var vende yalancı sancılarım kaşık ağrılarım da var ama hala bi belirti yok doğum kanalına da girmemiş.
Seda_123 Sulebrk Bende 37 yim nst de hafif sancılar cıktı doktorum biraz erken gelebilir dedi ama alttan muayene filan yapmadı daha normal doğuma uygun mu değil mi bilmiyorum bile 🤷♀️
Annemmm2 omerinannesi01 Bana 10 ile 18 ocak arasında bir tarih sec dedi ben 15 dedim ama inanın bilmiyorum kaçına olsam 🙄 uyuyamıyorum bir yandan erken olsun diyorum bir yandan küvez sorunundan korkuyorum
Bnbalik Kuboos_00 39 haftamdayım ağda yaptım rahatladım yok böyle bir rahatlık yaparken afedersin iç kısımlar biraz ağrıttı onun dısında her yer rahat geçti sonrasında da sıkıntı yok sadece akşam biraz yandı yağ falan sürdüm sabaha hiçbirsey yok tavsiye ederim
Sevom97 Sulebrk bende 38+1dryim ishal oldum kasık agrılarım bel sancılarım başladı ne yapcam bilmiyorum dogum yaklastımı acaba😬😬