Kızlar doğum yaptım kızım 6 günlük oldu. Sütüm var ama çok az özellikle sol gögsümde yok gibi bir şey. Kızım sürekli ağlıyor tuvaletini de yapmıyordu doktor mama takviyesi yapalım dedi 2 gündür mama veriyoruz ama sanki bu sefer memeden iyice soğudu gibi geliyor 😣 sol gögsümü hiç emmek istemiyor krize girercesine ağlıyor. O ağlayınca bende üzülüyorum herkes ikide bir bu cocuk aç diyor beni kötü bir psikolojiye itiyor. Yine de emzirmeye çalışıyorum. Hem sütümün artması için hemde kızımın emmesi için ne yapmalıyım 😞
bu arada gögüslerim yara oldu kan topladı ucu sürekli krem süremiyorum doymadıgı için 1 saatte bir emiyor nerdeyse kremi de temizlemeden vermek içime sinmiyor ne kullanabilirim başka?