Ben de hiç bir ismi beğenemiyorum valla. atahan ismini beğendik üç gün sonra soğudum sanki ataaannn gibi telaffuz edilir gibi geldi. Hem güçlü hem modern değişik isim arıyorum ama bu sayfada yazılanların hiç birini de beğenemiyorum yiğit telaffuzunu sevmiyorum yağız Yaman aybars barlas ailemizde var hepsi . içimize sinmiyor hiç bişey. Atlas beğeniyorum ama içime o da tam sinmedi