Dilman Kızlar 16 aralıkta çatlama iğne mi vurdum. Bugün kan verdim . Değerim 152 cıktı. Kaç haftalık oluyor
Mrvm005 Dilman degere gore hesaplanmiyor canim hayirli olsun. Catlatma ignesini vurdugun gunden 14 gun oncesi adet baslangici gibi oluyor zaten o yuzden adetin 1. Gununu baz aldiginda haftan cikiyor ortaya.daha cok minnak saglikla tutunsun buyusun insallah
Dilman Mrvm005 sağol canım . 6 aydır bekliyorduk dün gece gebelik testinde öğrendim ama çizgisi baya gözüktü. Sabah 7 de acile koştuk
Dilman UraSsmom adet tarihine göre 4+4 oluyor . Ama çatlama iğnesi klomen kullandım onun sayesinde oldi canımın içi.
Mrvm005 Dilman anliyorum canim biz de 3.5 yil bekledik o heyecanla iyi beklemissiniz sabahi 😊😊 saglikla grlsinler insallah
Dilman Mrvm005 vala çocuk nasıl bayram i bekler tüm gece uyumaya çalışır hemen sabah olsun diye bizde öyleydik