sev163 Pendik medipol hastanesine giden var mı memnun musunuz hangi kadın doğumcuyu tavsiye edersiniz
UraSsmom sev163 Yeni açılan hastane sanırım Ben bilmiyorum ama Bi hemşire arkadaşım Canan Acar Demir için çok iyi Bi Dr demişti benim takipte olduğum başka Bi hast. Ve Dr olduğu için bırakmadım
sev163 Teşekkür ederim evet canan hanımla ilgili olumlu çok yorum okudum ama diğer doçent olan doktorla ilgili yoruma rastlamadım
44444444 sev163 bende canan hanıma gidiyorum hatta coğu kişiye ben önerdim gidenlerde çok memnun kaldıklarını söylediler
Ranaaa Bende pendik medipoldendoğum düşünüyorum 4 gün önce gittim ve cok memnun kaldm.. burdaki anneler hangi ayda doğum yapıcaksnz acaba?
sev163 44444444 evet sizin yorumunuzu okumuştum ben de burdan öğrendim zaten pendikte açıldığını vesile oldu bana da zaten doktor arayışındaydım iyi denk geldi
Ranaaa Hastane oda süslemesi hakkında ne düşünüyorsunuz bildiğiniz anlastgnz bir yer varmı tavsiyede bulunabileceğiniz ?