Beyzanur1995 gtitiz23 bizde 19+3 haftalığız bebeği kasıklarimda hissediyorum resmen özel bölgemin az yukarısında gibi aynı
Ggamze gtitiz23 bende 22+6rahimde baskı hissediyorum bebeğin bacakları aşağıya doğru olduğu icinmiş☺️
fsyhslg gtitiz23 20 haftalığım bende bebeğimin başı aşağıda ama sancı hissetmiyorum hiç. Tsh yüksek benim de :(
Meltemtuncoz gtitiz23 aynıyız canım bende 20+6 benimde oluyo gece yatarken sağ sola dönerkende ağrı oluyor
Ggamze gtitiz23 bende korkmuştum baya erken Doğum mu olcak aklıma saçma sapan seyler geldi okadar baskı geliyor ki gece yattığımda uyutmuyor bile doktora dediğimde normal bacakları aşşağıda dedi
Nurvec Ggamze ay bende biran cok korktum bazen yukarida bazende ozel bolgemin tam ustunde hareket ediyor bazende gogsumun altinda 24 haftaligim bende normalmi yani
Ggamze Nurvec göğüsümün altında hissetmedim genellikle hep aşşağılarda .yinede sen doktoruna gidince bi sor
Nurvec gtitiz23 bazen diyorum Mahfoldum cok asagida ozel bolgemin ustunde oturup agliyorm korkudan bir saat geciyor bakiyorm gobegimin ustunde tekme vuruyor ne yapacagimi sasirdim
Nurvec Seyma_Eren Allahtan rahimde hissetmiyorm bazen idrar torbamin icinde sanki diyorm varmi bizim gibi olan
Nurvec Ggamze gogsumun altinda derken gobek ustunde yani bazen yanlarda ama asagida olunca korkuyorm 25 haftalik olacam