Evgenya Haftaya kadar hep kustum. Hiçbir şey yiyemedim. Annem hep yiyebildiğim şeyleri hazırlayıp saat başı besledi beni. Tarhana beyaz peynir makarna ve meyve dışında bişey yiyemedim. En sevdiğim patates bile koktu et tavuk balık ağzıma yumurta ağzıma sokamadım. Buzdolabının kapağını bile açanadım herşey kokuyordu. Deterjan parjüm sıvı sabun kokusuna dayanamuyotdum. Eşim bile kokuyordu bana. Şimdi 22. Haftama geldim yeni yeni yemek yiyebiliyorum. Koku hassasiyetim azaldı ama sabah kusmalarım devam ediyor ama bu halime şükür diyorum o kadar acı çektim ki. Sadece bebeğimi Sağlıkla kucağıma almak istiyorum. Dışardaki insanlar hep konuştu şımarıklık sanıyorlar yaşamayan bilmez. Dr hap bile vermedi. Kilo kaybım yok diye. İlk üç ay kilo almadım vermesin de. Çünkü her kustuğumda annem tabiri caizse besledi beni. Çok şükrediyorum anneme yalnız üstesinden gelemezdim o günlerin. İşallah çabucak geçer de hamileliğin tadını çıkarırız hepimiz😊
Aysimatugce Evgenya Annem yanmda deil o yzden kendi basimun caresine tek basima bakiyorum saglikla gelsinde kucagima onemli deil vektgm dert bana kalsin 🙂
Saramasal Bende ilk üç ay bulantılarim coktu limon tuzlayip yedim gecede elimde limonla yatiyodum kokusu bile rahatlatiyor bi dene istersen canm ☺
Aysimatugce Mine 2 gundur ise gtmiyorum afal afal yatiyorum bi yemeek yemeye kalkiyorum ondada istfa ediyorum full yatiyorum bakalim yarnda ise gdecm ins gecer