Gulcangzl16 Kızlar 16+6 yım bebeğimi bu sabah hissettim ilk kez ☺️ Karnım karıncalanır gibi oldu sonra bebeğim 3-4 kere pıt pıt yaptı durdu bidaha yok 🤣 peki karıncalanma yada titreme nedir
EbruIrmakAhmet Gulcangzl16 vallahi bende hissediyorum ama gaz mı bebeğim mi anlamıyorum balık yüzüyo gibi oluyo gaz dolaşıyo gibi oluyo ama bence bebektir yani ikinci çocuğum bide benim hala tam ayırt edemiyorum
Sermec Gulcangzl16 canım benım de 16 haftada karıncalanma gıbı olmuştu sankı içerde böcek geziyo gibi bir his ama sanırım o bebek hareketleri ama korkma cünkü ben de 1 2 gun oldu sonra 1 hafta hiç bir sey olmadı sonra 17 den sonra az az hissetmeye başladım su an 27 haftalık hamıleyım maaşallahı var bizim oğlanın 😁
Eda1231 Önceden burada benzer bir konu açılmıştı Kızlar. Oradan okumuştum bebeğiniz kordon bağı ile oynuyordur o zaman titrer demişlerdi. Ne kadar doğru bilmiyorum tabiki
Gulanelis Gulcangzl16 valla canm ben 14+5 im 2 gündür sol alt tarafta yani bebeğin olduğu yerde inan ki pıt pıt hareketler var hissediyorum çok kuvvetli