Hanımlar merhaba . Yarın sezaryen doğumum var ama nezleyim . Halsizlik falan yok ama burnum dolu sadece. Nezle iken sezaryen olan var mı. Doğunca bebeğe geçer diye korkuyorum. Ileri tarihe de atamıyorum bebegin suyu sınırda bekledik zaten bir gün bile önemli anne karnında diye. Bilgisi olan var mı şimdiden tesekkur ederim