Derinim45 yani çok da denemez canım tabiki biraz acıyo ama öyle aşırı deil çatalın kenarlarında tutma sapları oluyor onları sıkınca daha rahat hatta bir kere yatakda muayene etti doktor beni orda acımıştı bak tutacak bir yer bulamadım doktorum kokunu tutmuşum sıkıyorum😀 çatalda daha rahat yani☺️