Bi kızım var 6 yaşında kalp atışı hızlı gibi geliyor mesela normal otururken yorulmamış haldeyken yani gelip bana sarıldığında bile kalp atışını hissediyorum 30 haftalıkta hamileyim hassas dönemdeyim bu kalp atışı her çocukta böyle midir tedirgin oldum çocuk kardiyoloji doktoruna götürmeyi düşünüyorum bi taraftan da korkuyorum bi sorun çıkarda üzülürsem diye Allah korusun