Hergün arayıp mesaj atanlardan o kadar bunaldımki 😕 artık whatsapp durumuma "doğurmadım, arayıp yazıp durmayın" yazmak istiyorum o derece gına geldi artık yani doğurupta çocuğu saklamıyorum yada çıktıda ben geri sokmadım yerine 😁 doğmuyor işte nazlı çıktı bebekler biz ne yapalım değil mi kızlar 😕