Happpm 31+4 benimde inanılmaz bi halsizlik vardı üstümde geçen gün serum taktım halsizliğime iyi geldi ondan 1 ay öncede yine taktırmıştım doktor serum çok iyi değil daha çok dinlenmeye özen göster dedi Dayanamıycak gibiysen taktır canım doktorun söyler zaten olur mu olmazmı diye